Browsing Facultad de Lenguas by Author "Altamirano, Milena Solange"
Now showing items 1-3 of 3
-
Adolescent and adult EFL leaners' vocabulary learning and teaching beliefs
San Martin, María Gimena; Villanueva de Debat, Elba; Altamirano, Milena Solange (2016)The purpose of this paper is to explore the beliefs and perceptions of students of two different age groups (adolescents and adults) enrolled in different educational institutions about the learning and teaching of vocabulary. ... -
Los estados emocionales de los alumnos practicantes en relación con la gestión del aula durante sus prácticas de la enseñanza en el periodo de la residencia docente del Profesorado en Inglés de la UNCa 2 2019
Silva, Claudia Elizabet (2022)Este trabajo se enmarca en el paradigma metodológico cualitativo e investiga los estados emocionales de los practicantes del Taller Práctica Docente II y Residencia del Profesorado de Inglés de la Facultad de Humanidades ... -
High School Learners' beliefs and their Influence on the development of lexical competence
Alcazár, María José; Altamirano, Milena Solange (2015)The aim of this paper is to explore the learners´ beliefs regarding vocabulary learning. It analyses the results of a survey and two vocabulary tests carried out at three secondary schools in Córdoba, two state-run and one ...