• Login
    Search 
    •   RDU Home
    • Facultad de Ciencias Económicas
    • FCE - Partes de libro 2017
    • Search
    •   RDU Home
    • Facultad de Ciencias Económicas
    • FCE - Partes de libro 2017
    • Search
    • xmlui.general.dspace.oca
    • xmlui.general.dspace.portal
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Atractividad de los productos de marcas del distribuidor en épocas de crisis 

    Ricci, María Beatriz (2017)
    El contexto de las últimas décadas ha propiciado la difusión y crecimiento del fenómeno de las marcas del distribuidor (MDD). El auge experimentado por éstas vino de la mano de las crisis económicas sufridas en el país, ...

     

     

    @mire NV @mire NV

    Browse

    All of RDUCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageInstitutionalRepository PoliciesLinksStaffGoogle Data Studio StatisticsUsage StatisticsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguage

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    AuthorRicci, María Beatriz (1)SubjectAtractividad (1)Competitividad (1)Consumo (1)Marcas del distribuidor (1)Marketing (1)Metamorfosis (1)

    View More

    Date Issued2017 (1)Type
    conferenceObject (1)
    Language (ISO)spa (1)

     

     

    @mire NV @mire NV